Kişisel Marka ve İmaj Yönetimi

Kurumsal hayatta hepimizin birer marka olduğunu düşündünüz mü? Eğer düşünmediyseniz, şimdi düşünmeye başlayabilirsiniz. Her çalışan aslında kendi imajıyla, duruşuyla, konuşma şekli ve karakteri ile kişisel bir markadır. İstanbul Aydın Üniversitesi Mezunlar Derneği aracılığı ile 12 Şubat 2019 tarihinde İstanbul Aydın Üniversitesi Florya Halit Aydın Kampüs’ünde Dilara YAĞLICIOLU eğitmenliğinde gerçekleşen seminerde;

  • Kişisel imajın Kurum İmajı ile Tutarlılığı
  • Sözlü İletişim ve Etkili Kullanımı
  • Topluluk Önünde Konuşma İncelikleri
  • Sözsüz İletişim (Beden Dili) ve Algılanmalar
  • İnsanları Anlamada Kullanılan İletişim Kodları
  • Yönetici Gardırobu
  • Stil, Renkler, Kumaş Seçimleri ve İşe Uygunlukları
  • Kurumsal Giyim ve Serbest Giyim
  • Yüzümüzle İlgili Detaylar ve Kişisel Bakım
  • Profesyonel Yaşamda İmaj Kırıcılar Kurumsal, Toplumsal Görgü ve Nezaket Kuralları
  • Tanıştırma
  • İş Toplantıları
  • Telefon ve Elektronik İletişim
  • İş Yemekleri ve Sofra Adabı
  • Hediye Kültürü
  • Protokol Kurallar konu başlıkları İAÜMED üyeleri ile paylaşıldı.