“Pazarlama 1950” Bilinçaltı Markalaşma

9 May , 2019 Genel

“Pazarlama 1950” Bilinçaltı Markalaşma

Pazarlama ve Marka bilincinin tarihsel gelişimi ve günümüzde marka olmak için uygulanan stratejiler ve çalışmalarının ele alındığı “Pazarlama 1950” Bilinçaltı Markalaşma seminerinde, Subbrand Marka ve Reklam Ajansı Başkanı Mustafa SOLMAZ Bey, 1- Doğaüstü Güç, Bilinçaltı, 2- Pazarlama mı? 3- Nedir bu Marka denilen şey ? konu başlıkları ile İstanbul Aydın Üniversitesi öğrenci ve mezunları ile, İstanbul Aydın Üniversitesi Florya Halit Aydın Kampüsünde buluştu.

  • Pazarlama esnasında uygulanması ve uygulanmaması gereken stratejiler
  • Müzakere Teknikleri
  • Pazarlama ve Reklam İlişkisi
  • Pazar Araştırması ve Önemi
  • Pazarlama Hataları gibi başlıklar üyelerimiz ile paylaşıldı.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir